07.09.09

skönt att va hemma tidigt från skolan. pappa sjussade mej till skolan till 09:35 och var på stan medans jag hade lektion så jag slapp hem med honom också när vi slutade 10:20 :) perfect! hade en lektion religion idag men endå tog jag med mej fel böcker, haha. smart jag är! för övrigt borde jag städa rummet igen, men jag orkar inte! nej, inte idag.. det får bli imorgon, hoppas ja. e slö, trött & mår lite dåligt :s men ska nog snart mysa mej ner i soffan och kolla friends. senare kanske jenna kommer över och kollar lite gossip girl och ikväll hoppas jag på att få träffa älskling :) <3 ska försöka ladda upp lite bilder på typ facebook senare också, om jag orkar. hehe är lite trög på att ladda upp bilder..

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

jo de är bara bra.. vi har bara bott här en vecka än så länge :) görs idag då?

2009-09-07 @ 11:10:53
URL: http://jennyh.se
Postat av: Jennyh

jo det är skönt men ibland är det fööör varmt och man vill ha lite kyla :)



okej, jag är på jobbet nu ska nog hem om ett tag och träna

2009-09-07 @ 15:28:49
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback