08.09.09

8 september idag & det betyder att
jag & robin varit tillsammans 1 år och 7 månader :) puss



igår blev jag upphämtad av robin mamma & bror och vi åkte hem till honom. träffade robins pappa & christian för första gången på ca. 2 veckor nu. de kom hem från sjukhuset för en vecka sen och de mår faktist otroligt bra! jag trodde nog inte att det skulle bli bättre sådär snabbt. klart att de har lite ont, kan inte gå ordentligt osv.. men de mår iallafall bra och får va hemma :) satt mest och pratade runt köksbordet, sofie (christians flickvän) var hemma också. robin grillade älgkött och sen åt alla älgkött och pomfritt medans jag åt köttbullar och pomfritt. hehe jag vägrar att äta älgkött! usch. sen kollade vi på typ kunde det va sista avsnittet av tusen börder tror jag? helt bra. sen somna vi väl vid 1 tiden ungefär.
idag steg vi upp vid 08:50 och 09:05 sjussade robin mej till skolan. hade finska från 09:35-10:20 och sen 4 håltimmar. skolan avslutades med att FST5 kom till skolan och hade något som de kallade gameshow. alla skulle springa efter en moped som hade en stor sedel på sej och den som fick sedeln vann 50 €. + att det var 3 st som var utklädda till djur som jagade oss och den som blev fast var tvungen att göra 10 situps eller armhävningar, tror nog inte att något gjorde det! helt okej. så tror att det kommer att komma i tv och så ska det sättas upp på x3m´s websida. hehe..
nej nu ska jag ladda upp lite bilder på bilddagboken.se, har fortfarande massa med bilder att ladda upp från england! puss hej, ha det bra





Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

ah skoj :) säg sen om den är bra!



jag har inte gjort så mycket, badat och spelat pingis. :)

2009-09-08 @ 21:36:48
URL: http://jennyh.se
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

Va? Vilken bil? :D

2009-09-08 @ 21:42:52
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback