090909

imorse var jag trött!
skulle endast ha religion idag, så jag bestämde mej för att lämna hemma.
så i stället har jag suttit och kollat friends i ca 2 timmar och nu ska jag göra
hälsokunskapuppgifterna, sen duscha & göra mej klar för en kväll på jobbet.
har ingen lust, men vem säger inte ja till pengar? :)
åh, har så mycket jag borde göra men liksom jag orkar inte. är så lat! måste
nog komma på något sätt att orka. rummet har ännu en gång blivit stökigt
pga. alla kläder som jag tog hem från mormor och morfar som inte ryms i
något av mina alla klädskåp osv. blah, nån som vill komma och städa mitt
rum? hehe. nej nån dag ska jag nog göra det. bara jag orkar. okej jag SKA.
nej nu måste jag verkligen börja med hälsokunskapuppgifterna och hoppas
på att få dom klara. hadetbra!

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

allt bra idag? =)

2009-09-09 @ 14:03:20
URL: http://jennyh.se
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

okej :) vad jobbar du med?

vi ska snart dra ut här :)

2009-09-09 @ 22:23:57
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback