10.09.09

Hejsan!
idag försov jag mej lite, steg upp vid 07:50. men jag var liksom så trött så jag skyndade inte ens utan bara tog det lugnt & sen när jag skulle gå iväg till bussen så kom jag på att jag måste hitta mina joggingskor.. och de var ju inte sådär jätte lätta att hitta upp så när jag äntligen hittade dem och skulle springa iväg till bussen så hann jag bara till postlådorna då jag hörde att bussen kom.. så då var det bara att gå in till mamma och be snällt om sjuss till skolan :) hehe. & hon var snäll och sjussade mej.
första lektionen hade vi geografi, gjorde någon uppgift. därefter 4 håltimmar, spelade mest kort och snacka skit. till mat idag fick vi fiskpinnar med tartarsås - typ allas favorit mat i skolan? hehe iallafall min! mumms. de två sista lektionerna hade vi gymnastik - coopertest + friidrott. försökte att nå 2400 m men kom bara upp till 2180 meter, men jag är ändå jättenöjd! med tanke på att jag inte tränat alls på skitlänge och bara ätit en massa onyttit och så, så trodde jag inte att jag skulle komma över 2000 m. nåja, nöjd blev jag iallafall. efteråt stötte vi lite kula och kastade spjut och sen fick vi åka hem. nu ska jag ta en varm & skön dusch och sen kanske sätta mej ner framför tv:n och kolla friends tills Robin kommer :) ha det bra!


det blev ca 5 ½ varv runt banan. 2180 meter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback