14.09.09

tja bloggen!
idag hade jag endast 1 lektion, religion. riktit onödig dag. började 09:35 och slutade 10:20, men åkte ändå vanlig tid med bussen till skolan. efteråt hämtade pappa mej och vi åkte via affären och handlade lite mat och sen hem. väl hemma fixade jag frukost åt mej själv: en stor jättegod smörgås med ost, skinka, tomat & sallad. en kopp varm kakao, och inte vilken kakao som helst utan en speciellt god sort. ett juice glas. och en mandarin. sen satte jag mej i soffan med en filt runt mej och kollade de 4 sista avsnitten i friends säsong 1! :) lånade säsong 2 idag av hannah, så snart ska jag börja se den.. iiiii
okej nu har jag suttit alltför länge här vid datan. nu är det dax för mej att dra ut alla mina kläder ut min garderob och få lite ordning på dem! och försöka ta bort lite kläder, det är överfullt!!!!

dagens outfit:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback