15.09.09

hello! kunde inte uppdater igår kväll eftersom att mitt internet inte ville samarbeta med mej.. så jag gick och la mej tidigt istället :) innan det var jag en stund på abc med jenna & hannah.
idag hade jag 2 timmars sovmorgon, men steg ändå upp redan 8. duschade och gjorde mej klar i lugn och ro. när jag var klar gjorde jag en ordentlig frukost och satte mej i soffan & kollade 2 avsnitt av friends, började på andra säsongen! lite över 10 gick jag ut för att vänta på bussen som kom ca. 10:25. vi som åkte med bussen till skolan kom ca 15 minuter försenade och de hade hörförståelse i finska (som ingen hade sakt tidigare).. vi kunde ju inte gå in och störa mitt i så vi hade inget den lektionen. sen blev det mat och efter det en lektion finska. vid halv 1 gick vi till sportplan för att se lite på finnkampen (= iidrottstävling, svenska skolan mot finska skolan) som var i full gång. men efter en stund gick jag & hannah till stan och mötte emma, sofie & linda. satt på nåra stenar vid vattnet med solen skinandes mot oss, oj vilket härlit & varmt väder vi har idag :) sen stack linda. jag & hannah mötte upp jenna som vi åkte hem med och sofie & emma skulle till cc.
när jag kom hem var jag på en liten promenad med rocky & nu ska jag göra ordning något att äta & kolla friends :) ha det bra!
dagens outfit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback