16.09.09

tja bloggen!
blev ingen uppdatering igår kväll nej.. kollade ca. 6 avsnitt av friends och sen ringde hannah och jag gick och mötte upp henne. vi satt och snackade en stund och sen kom jenna & anna och hämtade oss, och vi åkte iväg mot stan. halv 7 hade vi fotokurs, började på systemkamera kurs. helt okej :) även om jag inte kände mej så frisk under kursen, hade huvudvärk, kände mej varm och febrig :s men det blev bättre sen. kursen slutade vid 9 och efter det var jag och hannah ute en stund och fotograferade lite. sen promenerade vi åt varsitt håll - hem alltså. härlit väder :) pratade med älskling i telefon också medans jag gick, saknar honom såå & han slipper inte hem i hälgen :( snyft! <3
jag kom hem 5 i 10, perfect till andra avenyn. så jag tog nåra frukter + en chokladpudding och satte mej framför tv:n. efter det kollade jag salatut elämät och somnade nästan i slutet. hehe, vet inte hur jag kunde va så himla trött.. eller okej, jag hade nästan feber. men annars om kvällarna brukar jag inte va trött utan jag brukar gå och lägga mej för att jag måste. nu kunde jag inte ens sätta mej vid datan, ville bara lägga mej ner och sooova, och det gjorde ja! :)
idag hade jag iallafall sovmorgon, började 10:25 hade en religionstimme, mat och en till religionstimme. sen var vi också tvugna att gå iväg lite tidigare så vi skulle hinna med halv 1ans buss. så slutade ca 12:10. skön dag.
nu ska jag nog sätta mej i soffan och kolla nåra friends avsnitt och vila så jag orkar jobba ikväll, 16:00-23:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback