17.09.09

ojoj, har inte hunnit starta datorn förräns nu!
idag åkte jag vanlig tid till skolan med bussen. första lektionen hade vi geografi, sen lyssnade vi på någåt om FSS. men vi satt mest och skickade roliga bilder via bluethoot till varann så vet inte riktit vad hon berättade.. sen hade jag 4 håltimmar, satt mest och snackade & spelade kort men var också ner en sväng till stan. madde bjöd mej och linda på en munk + att jag köpte lite choklad & en tripp. mumms! de två sista lektionerna hade vi gymnastik.. vi var på länk, eller okej vi tog en annan väg och satte oss ner i gräset, snackade & rökte. sen när klockan blev så pass mycket att det var dax att va framme, gick vi till skolan. sen blev det fotboll i ca 10 minuter.
åkte hem me bussen, åt god korvsoppa, gjorde mej klar & sen sjussade pappa mej till jobbet. kom hem för ca 15 minuter sen och nu ska jag antingen börja se på gossip girl säsong 3 eller kolla friends, eller kanske båda? ;) tänker inte sova tidigt idag eftersom att jag imorgon får sova lääänge + att det är min sista sovmorgon på länge :( snyft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback