19.09.09

Tjenare!
igår kväll var jag & jenna ute och cruisade runt lite.. snackade en stund med anna, rebecca, marie, susanna & josefi och sen träffade vi även på emma & bennet. körde runt mest, skrattade, snackade osv.. lite innan 12 blev vi hungriga och även väldigt snåla på grillmat så vi bestämde oss för att gå till grillen, då följde även 2 finnar med. så vi körde runt med dem tills lite innan 1 då vi bestämde oss för att åka hem och sooova.
idag steg jag upp vid 10, försökte sova längre men nej det gick inte.. kollade lite tv och sånt. sen fixade jag syrrans hår som ska på bröllop idag :) alla andra åkte till vasa tidigare och nu just åkte även marielle så  nu är jag ensam hemma! ska städa, duscha och göra mej klar. sen ska jag möta upp hannah vid abc, vi ska handla lite mat och sånt och sen dra hem till mej. -> tjejkväll ikväll för en gångs skull! :)
hoppsan, kom just på att jag inte ätit någon frukost.. kanske dax?
ha en jättebra lörda allihopa :)

fotograferade syrran lite också :)
blev ett x antal bilder.. här är
iallafall en av dom :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback