21.09.09

tjoolahopp!
läget? med mej är det bara bra, även om den jobbiga perioden nu fått sin början.. skoldagen idag såg ut såhär: finska, modersmål x2, engelska, håltimme, geografi, håltimme. så vi slutade klockan 2. gick ner på stan med simone & sabina och sen åkte jag hem med jenna. vid halv 4 sjussade vi marielle till bussen, hon åkte tillbax till helsingfors. och sen åkte jag & mamma och hälsade på mormor och morfar :) kom hem med en påse full med kläder, igen! hehe :) problemet är bara att det inte ryms mera kläder i mitt skåp! måste fixa det på något sätt, eller helt enkelt bara trycka in dom där..
när jag kom hem var jag otroligt duktig och satt vid skrivbordet & pluggade i 2 timmar (obs 2 timmar)... tror aldrig jag suttit och pluggat på endast läxorna så länge. hoppas jag lyckas fortsätta i den stilen :) måste bara försöka!
snart ska jag kolla tv och sen vet jag inte. kanske sätta mej här igen en stund, men sen senare ska jag iallafall plugga liite till innan jag går och lägger mej.. hoppas jag att jag gör iallafall!

bara för att jag vill på kryssning NU!
och för att jag saknar robin jättemycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback