22.09.09

hallo!
idag är jag trött, har huvudvärk och vädret är grått & trist. så jag orkar typ inte med nåågot! orkar knappt sitta framför datorn. borde plugga in engelska orden men jag är för lat.. och trött. så jag lär mej endå ingenting :s blä. vädret som gör en så trött.
men jo, idag hade jag iallafall en liten sovmorgon. började 09:35. hade historia, 2x engelska, geografi, matematik och finska. fick även veta att vårt finska prov som vi skulle ha på fredag flyttas till nästa veckas tisdag :) vadbra! då kanske jag kan åka till vasa imorgon iallafall :) det är ju vasa by night imorgon och jag funderar om jag ska åka dit. eller ska iallafall till vasa och shoppa lite med hannah efter skolan men sen kanske jag lämnar där :) hoppas bara det inte regnar :s men men, får se hur det blir!
nu ska jag iallafall kolla tv eller något. kanske friends :) hehe! ha det bra..

idag såg ja ut såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback