24.09.09

Tja!
igår åkte vi iväg till vasa vid halv 4. shoppade lite, åt på subway & träffade felicia. efteråt åkte hannah hem och jonas hämtade upp mej och vi åkte till deras lägenhet. jag bytte om och gjorde mej klar, sen sjussade han mej tillbax till torget. träffade jenna och gick upp till sky bar med henne, de andra var också där. var ute och rökte och träffade på basse & lågge. sen gick vi ner och ut en stund och sen in på amarillo. drack nåra väldigt goda drinkar, men det värsta var ju att man fick vänta så länge på att beställa drinkarna, fullt hela tiden.. men det var det värt :)
senare gick de andra nån annanstans och jag och sara lämnade där och väntade på sofie. när hon väl kom så köpte vi en varsin drink.
senare gick vi upp till sky bar igen, dansade lite och så. träffade även på meri och hennes kompis när vi var ute på rökpaus. efter en stund gick vi ut, men det var dumt gjort. eftersom att man inte slapp in längre. de började kolla åldern på precis alla som gick in såå.. nej. men vi var ute. gick till café de paris och beställde en cider, och träffade på nåra vänner. sen gick jag och sofie runt lite och träffade på TG. så vi följde med honom till hesburger, satt där rätt så länge.. tills alla skulle hem typ och jag ringde syrran och vi fick sjuss hem av jonas. riktit bra kväll! :) men skulle gärna varit ute längre..
men kan inte tro att det är torsdag idag, hallå det är ju söndag förfan. haha. nej men så känns det iallafall.
idag steg jag iallafall upp vid 10. vi kollade lite tv en stund. och sen gick jag och syrran till stan. köpte en blus och en klänning. sen åkte jag hem med jenna, heidi och matilda.

några bilder från igår...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback