29.09.09

äntligen är finska provet skrivet och nästa prov är först om ca. 3 veckor :) härlit! men har ju en hel del läxor förståss :s slutade vid 2 idag, och sen slapp jag hem med simone. har väldigt tråkigt och funderar på vad jag ska göra, kanske ta och göra iordning lite mat och kolla dagens avsnitt av andra avenyn? maybe. om jag inte kommer på något annat att göra såå..
ikväll kanske jag och hannah ska se film och sen har vi fotokurs. men får se hur det blir nudå.. vill så gärna lära mej ta & redigera bra foton och inte bara ta vanliga tråkiga foton. men de andra verkar inte orka gå på kursen fast det bara är varannan tisdag och det är tråkigt att gå själv... gissade att de skulle ge upp. måste man gå ensam igen då! varför ger alla direkt upp alltid för att det är för länge och blablabla... vill man lära sej så ska man ju faktist försöka också + att man får en gymnasie kurs för det. och 2 ½ timme på 2 veckor är faktist inte mycket! typiskt..


inte nog med det, känner att skoltrötten är på väg.. nej fan jag vill inte bli skoltrött, då blir allt bara så himla jobbigt! men vad ska man göra för att inte bli skoltrött, ja vill verkligen försöka förbättra mina betyg men det är svårt när man inte vill minnas något av det man läser och har så himla mycket att läsa på att det är omöjligt att få alla olika ämnen intryckt i gärnan på en kväll. argh! jobbit. nej okej jag skaa försöka tänka positivt! men det är svårt..
varje gång en ny skolvecka börjar längtar jag bara till hälgen och på att robin ska komma hem, han får mej att bli på så bra humör <3 han e verkligen bäst!

nej nu ska jag se andra avenyn & äta något, ursäkta för ett väldigt tråkigt inlägg :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback