brrr.. kylan håller på att tar över

som sagt blev det ändrade planer tidigare och jag träffade hannah. vi satt och snackade en stund och sen cyklade vi till lappfjärd och mötte upp linda. satt i parken och snackade tills 9 ungefär då vi alla cyklade hem.. usch vad det börjar bli kallt om både mornarna & kvällarna. fyy, gillar inte kyla - vill ha värme!
när jag kom hem tänkte jag sätta mej vid datan direkt men pappa kollade något så jag satte mej framför tv med en skål med vindruvor istället och kollade top model 12 som jag spelade in tidigare ikväll. nu sitter jag bara här under en mjuk filt & fryser, fan fyser överallt nu när det är kallt ute! ogillar. nej nu ska jag nog försöka krypa ner under täcket så kanske man får lite värme.
fick förresten veta tidigare att robin inte slipper hem nästa hälg eftersom att de ska ha övningar, åh vad jobbigt :( saknar ju honom redan jättemycke! <3

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback