brüno var inte så bra som jag trodde...

 


Tja! Kom för en stund sen hem. Har kollat Bruno på bio med Jenna & Hannah, den var vel helt okej men absolut inte bättre än Borat! Tror nog att jag hade en aning för stora förväntningar av filmen, trodde den skulle va mycket bättre & roligare. Om den första filmen är bra blir inte de andra filmerna lika bra, tycker jag. Klart att det finns undantag men det brukar va så. Efteråt cruisade vi runt lite & satt vid abc (som vanligt) hehe. skrattade en massa åt helt konstiga saker, haha! ni e så bra. Men efter allt skratt och snack bestämde vi ändå oss att åka hem rätt så tidigt. Funderar på att gå och lägga mej snart, även om jag har sovmorgon. Men måste kolla med sjussen också så jag slipper in lite senare :) hoppas!
Kom förresten på att jag inte gjort hälsokunskap nätkurs uppgifterna som ska va klara på torsdag, och imorgon vet jag inte om jag hinner eftersom att jag jobbar på kvällen. Men måste nog bara försöka innan det. Tror jag måste skriva en påminnelse på telefon - så jävla glömsk e ja! kommer säkert glömma att skriva påminnelsen också.. hehe.
nej nu ska jag surfa runt lite på netet och sen göra mej redo för natten! puss


en bild från england. var till Newquay, härlit ställe


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

haha okej borde jag fattat kanske :D

2009-09-08 @ 22:25:06
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback