hääääääääälg

haha, otrolit skön skoldag! hmm, ca 15 minuters lektion. fick ett papper med 4 uppgifter, vi skulle va två & två och välja en uppgift. jag & linda valde en uppgift där man skulle gå till en affär och kolla något med nåra varor såå vi stack ner till stan. sen kom hannah, simone & madde. och sen åkte jag & hannah hem med jenna, kom hem för en stund sen och nu har det börjat regna.. usch vilket väder. vet inte vad jag ska göra de kommande timmarna men troligen kommer jag att sitta här en stund nu och sen kanske jag ska sy något :) om jag orkar.. senare ikväll, vid 8, kommer marielle hem :) sen senare när jenna slutat jobbet ska vi kanske ut, får se vad vi hittar på :)

MEN NU ÄR DET IALLAFALL HÄLG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback