hälgen kom & gick, nu börjar en ny vecka..

halloja!
har inte hunnit uppdatera under hälgen.. var hos robin från freda tills idag :) i fredas kollade vi typ film & tog nåra drinkar medans vi väntade på michael. när han äntligen kom lite innan 10 så åkte vi till stan & på vägen hämtade vi upp hannah. körde mest runt, drack, pratade osv. sen blev det en sväng till grillen och så småningom hemåt. gick väl och la oss vid 2 tror jag..
på lördan sov i ända till 1. sen la vi oss på soffan och kollade tv typ hela dan, haha. nej inte riktit men nästan. kollade nåra filmer, lite på rederiet, grillade, åt och sånt. tittade också på bilderna som de andra hade tagit på olycksbilen, usch vad bilen var skrot :s ajaj. på kvällen var vi ute och körde en sväng, var och hälsade på nicklas & timo som var hos timo och drack. sen visade robin mej var de tar upp potatisar och jag fick köra bil, de så kuul! vill ha mitt körkort nuuu! längtar verkligen tills jag fyller 18.. "nåra" månader kvar :) sen åkte vi hem igen och la oss på soffan och kollade en wallander, efteråt la vi på ett avsnitt av rederiet. men tydligen hade vi båda somnat rätt så snabbt och när vi vakna var avsnittet slut. hehe. så vi gick och la oss.
idag steg jag upp vid 8 och gjorde mej ordning. (försökte även få upp robin men det e svåårt). men sen när jag var klar och vi var tvugna att åka iväg så tvingade jag upp honom. han sjussade mej till jobbet som jag började klockan 9. slutade klockan 4 och gick hem. efter det har jag inte gjort något speciellt alls. men ikväll ska jag iallafall ta en riktit lugn data/tv kväll, har jag tänkt mej :) hoppas ni haft en riktit bra hälg, för det har jag iallafall haft!

just ja, gosat med dehär söta katterna
har vi också gjort en hel del under hälgen :)


kanske det märks? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback