hejsan hoppsan


kom för lite mer än en halvtimme sen hem från jobbet. fick sluta hela 25 minuter tidigare idag, skööönt :) kollade lite på idol, men bara typ slutet och efter det har jag bara suttit här.. läst bloggar och sms:at. men ska nog snart krypa ner under täcket, börjar vanlig tid imorgon. usch då. och liksom "jättebra" dag, först 1 lektion geografi (tror jag) sen 4 håltimmar och sen två gymnastiklektioner - coopertest + friidrott. helvete! som om inte min kondition skulle försvunnit under sommaren? kommer att gå så dåligt. hehe. annars gör det ju ingenting men de ju inte så kul om man typ lämnar sist :) nej nu ska jag bara spela bitch en gång & sen sooova. gonatt :)


pusssssssss
saknar dej


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

ah okej skoj =)

jo de är bra med mig idag =) hur är de själv?

2009-09-10 @ 14:52:55
URL: http://jennyh.se
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

ah gu va jobbigt! gick de bra då? :)

2009-09-10 @ 15:02:19
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback