hemma

kom hem från skolan ca. halv 3 och innan det var jag med jenna och kollade på systemkameror, men hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle köpa så hon ska fundera ett tag. när jag kom hem åt jag ris och typ köttgryta & kollade 2 avsnitt av friends. hade tänkt åka med till vasa idag för att hämta grejjer som lämnat kvar i bilen från olyckan men tyvärr var bilen full så vi kunde inte åka med. men istället ska jag nu göra mej klar & efter det sjussar mamma mej till robin. ska vel börja ta lite hos honom och sen senare ska vi ut :) hoppas på en rolig kväll!
ha en jättebra hälg! får se om jag hinner uppdatera.


juste, kom på att jag inte har visat någon bild på vår jättefina tråta
som jag och sofie gjorde till emma! :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback