min mage spräcker snart

kom just hem från crazy cat, var där och åt med jenna & hannah. helt onödigt att jag beställde mat eftersom att jag knappt åt hälften, blev så jävla mätt. (usch känns som jag spyr snart - så jävla mätt är jag!) slöseri med pengar eller vad! åh blir så arg på mej själv när jag slösar pengar på onödig & ännu till onyttig mat... grr!
nu borde jag göra alla läxorna men ååh vad jobbigt, orkar inte! men måste måste måste. borde också plugga till finska provet vi har på tisdag. trodde jag hade hur mycket tid som helst på mej att plugga. men hoppsan nu är det redan torsda kväll och imorgon efter skolan ska jag va med robin och kommer vel inte hem förräns på söndag kväll och då har jag bara måndags kvällen kvar att plugga på.. :s shitt! jag måste verkligen plugga på all den lilla lediga tid jag har. så nu: plugg plugg plugg, eller nej vi stryker det sista plugg-ordet och skriver in sooova istället! mycket bättre! plugg plugg soooova
imorgon är det hääääääälg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback