PÅ BÄTTRE HUMÖR

haha, ursäktar för mitt dåliga humör tidigare. var bara så trött osv...
men nu är jag på lite bättre humör iallafall :)
vid 6 kom jenna till mej, och lite innan halv 7 åkte vi iväg till fotokursen. kursen slutade 9 och sen var jag med jenna en stund på abc. efter det har jag kollat lite på tv och suttit här. kom där tidigare på att läxorna är ogjorda, hehe. men jag tror faktist att jag föredrar att sova. läxorna får lida.
ikväll fick även robin veta att han inte kommer att slippa hem i hälgen, fan också :( jag som såå väntade på att hälgen skulle komma och jag ska få träffa honom igen <3 nu är det hela 2 veckor kvar, om inte 3 eller 4 :'( nej, nej, jag vill inte vänta så länge.. jag saknar honom <3 hatarjävlamilitärskiten. kan dom inte bara släppa hem dem varje hälg..
nu återstår iallafall endast 2 skoldar i denna vecka, eftersom att vi är lediga på fredagen. sköönt!
men nej nu ska jag tvätta bort allt skit från ansiktet och sen krypa ner under täcket, gonatt :)

dessa bilder hade jag med mej idag till fotokursen,
temat var porträtt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback