06.09.09

ojojoj vad tiden gått snabbt och inte har jag hunnit uppdatera heller.. men får vel berätta lite mer idag då. i torsdas var jag ute med jenna och hannah en stund, var på abc och sen med matilda, anna, josefi och rebecca på glass till camping. lite över nio åkte vi till abc, robin hade just kommit. satt fortfarande där ganska länge, och fan vad vi skratta. speciellt jag & hannah. alltså allvarligt, man kan inte ha det tråkigt när man är med henne!  sen senare när vi inte orkade sitta där längre så sjussade jenna hem mej & robin och vi gick väl och la oss rätt så tidigt. på fredagen steg han upp tidigare, de skulle samla in pengar (det var därför han slapp hem redan på torsdan). själv steg jag upp vid halv 11 tror jag, satt och kollade tv en stund och gjorde mej klar. sen vid 1 sjussade mamma mej till skolan. hade en lektion geografi och sen slutade jag vid 2. var med jenna, och vid 3 hämtade vi sofie som kom med  bussen och vi fick sjuss hem av jenna. robin hade redan kommit
hem till mej efter insamlingen och berättade att de hade fårr svin-
influensan till dragsvik, usch då! jag och sofie började baka tårta till emma som fullde år - GRATTIS!
robin åkte hem mellan 4-5 tiden ungefär och vid halv 6 kom linda & hannah. tårtan var lite annorlunda än en valig men den blev ju snygg! (bilder kommer senare) när den färgglada tårtan var klar gjorde vi oss själv klara och såå. sen väntade vi bara på att emma skulle åka till crazy cat och äta med  bennet. när vi fick veta det så åkte vi hem till henne och gjorde i ordning, jessica kom också :) när emma & bennet kom och emma  öppnade dörren kom vi där överraskandes med tårtan i handen & sjöng. hon blev jätteglad och hade verkligen ingen aning om att vi skulle va där :) vi lyckades! sen gav vi hennes present, hon fick en soda stream av mej, hannah, linda, sofie, jessica och sabina.  vi började dricka & spela ölspelet. sen kom också sabina. och ännu senare kom robin och michael dit en sväng. spelade "jag har alldrig..." och sen blev det slött och vi åkte hem, redan vid 1.  på lördan steg jag upp och åkte iväg till gammaldagsmarknaden vid 11 tiden. där var jag med hannah och linda :) vid 1 var det dax att jobba. slutade halv 7, träffade jenna en sväng. och sen åkte jag hem, gjorde mej klar, hannah kom hit, vi fixa ihop lite låtar och sen åkte  vi till villan. mös oss ner på terrassen med en filt, dricka, sigg, vindruvor, hockeypulver, chips, dipp & musik.  vid halv 11 kom robin & michael, och senare även sofie, emma och bennet. spela lite ölspel och sen bada bastu. jag & sofie var tillochmed och doppade oss i det kalla vattnet, men skönt var det :)  michael, sofie, emma, bennet och hannah åkte hem vid 3 och jag och robin somnade vel vid 5-6 tiden tror jag. idag sov vi länge och åkte hem vid 3, åt mat och sen blev robin hämtad.
just nu: är trött, fryser, slö, känner mej halft sjuk... om 100 minuter
ska jag jobba. endast 4 ½ timme ikväll, skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback