16 April

Hejsan hoppsan!
Det var ett tag sen... tänkte jag kunde börja uppdatera sådär nu & då, kommer inte orka uppdatera precis varje dag, eller iallafall inte flera gånger om dan. men jag ska göra mitt bästa. har iallafall varit skönt att ha en liten paus.
Här har det varit soligt & varmt hela veckan, känns verkligen som vår nu! härligt härligt. för övrigt har jag inte gjort så mycket. veckan har mest gått ut på att plugga på historia & matematik prov samt läsa en bok i finska. skrev bokrecension i torsdas. vi har även beställt en resa till Malta i juni.. ska dit med mamma, pappa & Sofie. ska bli så himla kul!!!
sitter som bäst här framför datorn/tv och väntar på att nåra vänner ska komma hit.. tidigare idag har jag varit i skolan, städat & kollat bella & tyra show. nu ska jag påbörja ett dh avsnitt, kanske jag hinner se en bit? :)

Trevlig hälg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback