19 april

hoppsan, det här gick ju väldigt bra. hann redan nästa dag glömma bort bloggen. hehe.
hälgen har iallafall varit väldigt rolig! det ända jag kan säga typ. haft en underbar hälg!

denhär veckan har vi ingen normal skolvecka, utan utbytesvecka. vilken betyder att ända
lektionerna denna vecka är klädsömnad & hälsokunskap. skönt. trots att det är tråkigt att
sitta på hälsokunskap timmarna så är det ändå skönt att endast ha lektioner hela dagen,
utan sy istället. det känns liksom inte som normala lektioner, inget tråkigt liksom. väldigt
kul :) bara vänta att se hur det kommar att bli det jag syr.. hehe.

idag efter skolan har jag fört lite grejjer till loppis, kollat dh, varit hos mormor och morfar
och firat morfars födelsedag och nu sitter jag och kollar top model.. ska snart krypa ner
under täcket och sova, har varit otroligt trött hela dagen. så vill verkligen sova och inte
vara trött imorogon! sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback