28 april

snart är det hälg igen, eller ja. det känns som snart iallafall, trots att det bara är onsdag ännu. idag slutade jag skolan vid 1 men stannade i skolan tills 3 då jag hade frissatid. klippte & färgade håret. rätt så nöjd, tar vel ett tag att vänja sig.. eftersom att det blev sne pannlugg och jag är inte van vid pannlugg. men alltid kul med ändringar :) nu ska jag kolla ett avsnitt av desperate houswives och sen borde robin komma så småningom. ska åka hem till honom och sen imorgon ska vi tll björneborg och va där hela dan :) kul!

hoppas hoppas att vädret till hälgen ändras, FAN om det regnar, FAN FAN om det ösregnar!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N ♥

Såg du bellatyrashow? :)

Svar: fsafg
Henrica

2010-04-29 @ 21:55:05
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback