söndag

festen igår var helt okej. kom hem ungefär vid 3 tiden.
idag har jag mest varit lat. kollade nåra avsnitt av dh
på förmiddagen. åkte till jobbet & fick veta att jag inte
skulle jobba idag heller.. hehe. så det var väl skönt att
höra. missförstånd kan va bra ibland. 
så istället har jag suttit ute på trappan i solen och läst
lite i bilskolboken. nåra sidor & på vägmärken, som vi 
har prov på imorgon. undrar hur det kommer att gå..

ska se vad det blir att göra ikväll, funderar just nu med
robin om vi ska ha en ordentlig tv kväll med AA & DH...
funderade även på att ta en sväng till lappfjärd med
cykeln men nog bäst jag hålls inne ikväll, så himla förskyld! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback