1 februari

en ny månad, januari är redan förbi. tänk vad snabbt tiden går.
snart är det sportlov, påsklov och plötsligt sommarlov.. längar.

har varit lite trög med att ladda upp bilder de senaste veckorna
så jag tänkte göra det nu. bilderna är varken bra eller många,
men tänkte ladda upp några iallafall.

men det får bli ett annat inlägg, först lite om min dag. första
dagen i februari. hade sovmorgon idag, väldigt skönt. började
11:40 med 2 modersmålslektiner där vi skrev uppsats. efter
det hade vi biologi och finska. när jag kom hem satte jag mej
vid köksbordet för att klippa och klistra med englands bilderna.
janica kom hem vid halv 5 också, mamma hade gjort pizza
så hade en paus och åt lite, mumms. sen fortsatte jag.
närmare 7 tiden fick marielle mej, teemu och janica över-
talad till pulkbacken. så vi åkte till bötombergen. riktit roligt
faktist, men de ju så himla jobbigt när man åker snabbt ner
och sen måste gå upp. kom på att det är mycket roligare att
åka ner sittandes i huk på uggsen, det gick jättebra. haha!
speciellt i slalombacken.. efter att vi kom hem har jag bara
kollat tv (pappa fixade en stoooor skål med morot-, apelsin-
och äppelbitar, gottis) och suttit här en stund.


nu ska jag ladda upp lite bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback