10 februari

hello!
skoldagen idag kändes lång trots att jag bara hade historia och två finska lektioner.
slutade iallafall kvart över ett så det var skönt. började plugga lite religion direkt då
jag kom hem, så snart har jag kommit igenom hälften iallafall :) men har också en
uppgift kvar att göra. åt precis och kollade på första avsnittet Glamourama som jag
hittade på Kenzas blogg. rätt så bra program faktist, men det hade varit bättre om
det hade varit bloggare som Kenza men hon hade ju tackat nej till det tyvärr. inte
lika intressant då man inte följt med deras bloggar.. men tror nog att jag ändå
kommer att fortsätta se på det.

ikväll kanske jag ska och  skida med jenna, får se om vi orkar :D haha.
inget annat är planerat. får se vad kvällen för med sig.


på bilden: en bil vid vår skola som knappt syns under all snö. haha.
undrar när den kommer att starta? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback