11 februari

det närmar sig hälgen, bara en dag kvar!
och ja, jag kunde sova hur bra som hellst
trots att jag hade sovit två timmar tidigare
igår kväll. tröttheten fortsatte idag också..
sov för en stund sen, men inte lika länge
som igår iallafall. blev ungefär en halv-
timme.
i skolan idag hade jag endast en lektion
biologi och sen dansövningar. vi skulle
ha finska också men vår lärare hade helt
glömt bort oss. då kommer hon och skriker
åt oss varför vi inte påmint henne om att
vi har lektion. som om vi alltid måste
påminna henne? hon måste vel hålla reda
på sina lektioner själv. det är ju till och
med hon som gjort vårt schema :b haha

har lyckats läsa lite till modersmål och
försökt göra biologi uppgifter också..
men kan inte säga att jag orkat göra
mycket. prov nästa vecka. börjar bli
stressig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback