18 februari

blir att be för förlåtelse i början av nästan varje inlägg nu för tiden.. sorry.
men har haft en hel del denhär veckan och då är det absolut inte datan
som går först. haha. idag var det iallafall penkkis i skolan. vilket betyder
att det var sista dan för dem idag. och vi (ettorna och tvåorna) blev
ner smutsade förståss. blev att krypa i den traditionella mattunneln. en
tunnel som är full met mat alltså (bl.a. nån slag chokladgelé, spaghetti osv.)
sen fick man dricka något de försökt blanda ihop och sen sätta sig i en
hop med strimlat papper & sågspånor. skojjit :) haha. var iallafall mycket
bättre än förra årets. mycket roligar också för den delen :) sen hade de
nåra lekar och så. jag & några andra fick vara Lucia tåget och sjunga för
alla andra eftersom att vi inte ville vara med i skolans lucia i ettan, hehe.

efter att programmet var slut och vi hade kollat deras film (som var jätte
bra) om skolan så gick jag med emma och hannah hem till emmas pappa
och duschade. efteråt övade vi sången för imorgon, skrev finskaprov &
övade för en sista gång igenom danserna - imorgon smäller det. nu sitter
jag här och förbereder mej inför morgondagen med en chokladansiktsmask.
ska snart ta en dusch och sen krypa ner under täcket. blir en låång dag
imorgon.. men roligt ska det också bli. ha det bra :) puss

har väldigt svårt att välja vad jag ska ha för frisyr imorgon.. har inte valt
ännu. men får nog se på flera bilder hos frissan.. men någon med slingor som
är lösa som på bilderna här ovanför vill jag iallafall ha.. allt hår ska inte sitta
fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback