21 februari

Hej! jag är så himla dålig på att uppdatera, alltför lat också. men nu har jag
bestämt mej för att ladda upp lite bilder igen :) så om en liten stund kommer
det upp lite bilder från i fredags. ja, såklart att jag har "tid" att ladda upp bilder
nu när jag egentligen borda läsa på prov. suprise suprise!

Balen gick iallafall riktit bra! maten var inte lika bra men det fick duga,
bortslösade pengar men.. vad kan man. efterfesten blev väldigt lyckad!
vi hade riktigt roligt, men tyvärr har jag inte så jätte många bilder därifrån.
men det var iallafall en jättebra kväll!

igår var det slött hela dagen. robin var här. vi kollade typ tv och sånt,
lite alltmöjligt. på kvällen kollade vi på melodifestivalen men jag somnade
mitt i så kollade lite på reprisen idag. haha. sen sov jag på soffan nån timme
tills jag orkade gå upp och krypa ner under täcket. heh. idag åkte robin hem rätt så
tidigt och jag har (iallafall försökt) plugga på religions prov. ussschdå.
har inte gått så riktit bra dock. men ja. det är ju så himla tråkiiigt.
nej nu ska jag ladda upp lite bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback