23 februari

religions provet gick sådär. vet faktist inte riktit hur
det gick.. imorgon har vi iallafall historia prov och
jag kan lika litet som alltid. historia är absolut inte
min grej. hoppas bara att jag klarar mej och får
godkänt i kursen.. skulle bli så glaad!
men från det tråkiga till det roliga:
idag hade jag min första körlektion! och det gick
oväntat bra, är riktit nöjd och till och med läraren
blev väldigt nöjd. längtar redan till nästan lektion,
men den är tyvärr först efter sportlovet.. så det
blir två veckor att vänta. men kul var det! :DDD

har pluggat hela kvällen. historia prov, finska
läxa och matematikläxa. ny period - nya tag!
måste försöka börja göra läxorna bättre nu!
bra start iallafall ;) iallafall skönt att historia
provet är sista provet på nåra veckor.. det
känns ju alltid bra! men får se hur det går
imorgon :b men nu är jag nog så nöjd över att
jag orkat plugga såhär länge så jag ska belöna
mej med lite jordgubbar & TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback