24 februari

hejhej :)
det närmar sig sportlovet... jii :) men tyvärr har jag åkt
på en rejäl förskylning. har förbaskat ont i halsen och
lite feber också. det måste nog vara tack vare denna
kyla. imorsse var det närmare -30 grader. brrrrr säger
jag bara! men de har iallafall lovat varmare väder till
hälgen, så får hoppas på det också :) hoppas också att
jag inte blir så sjuk att jag måste sitta inna hela lovet,
nej det tänker jag inte göra!

skönt att få komma hem och inte behöa läsa till prov
iallafall.. efter skolan var jag in via jobbet och kollade
lite vilka dagar jag ville jobba på lovet. valde 4 dar,
riktit passligt :) nu ska jag nog sätta mej i en bekväm
stol, mysa in mej i en filt & ta en stooor kopp med te
och kolla på Glamourama. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback