3 februari


sitter och trycker i mej lite riskex eller vad man ska kalla dem..
kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sedan.slutade
kvart över 1. har endast haft historia och finska x2 idag. borde
göra en massa uppgifter just nu, måste bara komma igång. och
jag får verkligen inte bara strunta i det, utan jag måste föra dem.

igår var robin hos mej hela kvällen. vi började med att panta lite
flaskor och burkar som var sparade från någon fest (finns mycket
mera). fick sammanlagt 24,30 €. rätt så bra va? efteråt hämtade
vi janica hemifrån och åkte och hälsade på mormor och morfar,
kollade på salatut elämät där och fick lite saft & kex. vid halv 9
åkte vi hem igen. kollade lite tv och sånt, jag visade min bal-
klänning för janica. sen innan vi gick och la oss kollade vi på
andra avenyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback