De gamlas dag

hejsvejs.
idag firar vi de gamlas dag, eftersom vi e äldst i skolan. dagen började med att vi var klädda i gammaldagskläder och gick ner till högstadiet och sjöng för dem, en låt som vi gjort. efter det kom niorna upp och såg på när vi dansade. gick rätt så bra faktist :) efteråt fick jag skynda mej att tvätta bort sminket och gå till frissan. där gjorde Sara en snygg frisyr åt mej och sminkade mej efteråt. blev riktit nöjd :) bilder kommer jag att visa senare.. nu har jag kommit hem och undrar vad jag ska göra hela dagen. vid tre kommer robin hit och halv 6 blir det att åka tillbax till skolan för balfotografering och sen dans. efter dansandet ska vi till Crazy Cat och äta pepparbiff. sen blir det efterfeeeest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback