pigg igen, kommer inte kunna sova i natt...


efter att sovit 2 timmar var jag tillräckligt pigg igen för att plugga lite.
så nu har jag läst igenom allt vi har till modersmålsprovet som är på
måndag. kan fortfarande ingenting, men har iallafall försökt. det är ju
iallafall lättare när man läser andra gången. sista modersmåls kursen
innan sommarlovet, så nu måste jag skärpa mej. behöver ju inte ha
modersmål sen på flera månader! först när jag är på trean. skööönt!

om några minuter börjar Andra Avenyn och jag ska för en gång skull
se det på tv. brukar alltid kolla det på svt play, men idag känner jag
nog mera för att ligga i tv soffan och kolla på det, kanske äta lite vin-
druvor och sånt :) mumms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback