saknaden är stor

nu har jag iallafall laddat ner spotify, hade inget annat för mej så bestämde mej för att börja lyssna på lite musik. haha. brukar annars aldrig nästan orka ta upp winamp så nu kanske jag börjar lyssna mera då ja har spotify som inte är lika trögt och mycket bättre :)
för övrigt, så som alla vet, har jag väldigt tråkigt just nu. och då jag inte har något annat att tänka på tänker jag på saker jag verkligen saknar. just nu saknar jag Torquay & gänget som var där. önskar att det kune upplevas pånytt med precis samma gäng och familj som vi bodde hos. syrran som är i malta saknar jag också, speciellt när jag tänker på att hon inte kommer hem förräns i juli... sen så saknar jag mina kära småkusiner ♥ även Robin saknar jag, har inte träffat honom på några dagar.. men honom vet jag ju att jag kommer att träffa antingen imoron eller på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback