söndag kväll, veckan har gått

nyduschad & fräsch!
först nu har jag tagit bort min balfrisyr,
50 hårspännen fann jag där. det är en
del det. borde egentligen plugga nu...
men sitter istället och väntar på att
erica som inte svarat på mitt sms ska
istället logga in på msn.. men tror att jag
snart blir tvungen att ge upp. det tråkiga
är ju det att de blir så himla dyrt
att skicka sms utomlands.. varför? grr

imorgon börjar vi en ny (jobbigare)
period. dubbeltimmar av bl.a. historia
och matematik. usch fyblä. men har
inget annat val än att bara försöka
mitt bästa. och hoppas på att det
snart blir sommarlov :) om en vecka
har vi ju iallafall sportlov. så det är
skööööööööööööööööööööööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback