sorry för dåligt uppdatering - dåligt med tid

hej
jag ursäktar för den dåliga uppdateringen under hälgen. men har varit nästan hela hälgen hos robin och har därför inte kunnat uppdatera. plus att jag varit tvungen att plugga en hel del. men nu är jag tillbaka! :) i fredas efter skolan hämtade mamma mej från stan, var och köpte en liten vändagspresent till robin :) efteråt var jag och skidade med mamma. pappa var också med men han skidade en annan och längre väg. blev iallafall ungefär 9 km :) ganska bra med tanke på att skidningen inte alls var planerad. men då pappa var påväg bestämde sig jag och mamma oss för att också åka med. efteråt duschade jag och gjorde mej klar, sen sjussade mamma mej till robin. gjorde inte så mycket speciellt under kvällen. tog det bara lugnt :)

på lördagen steg jag upp vid 10, robin åkte iväg på begravning och jag lämnade hemma hos honom för att plugga modersmål. pluggade utan paus tills han kom hem, mellan 2-3 tiden. kollade lite tv, var ute en sväng och sånt gjorde vi. mot kvällen sjussade vi nicklas till henriksdal och sen kom det några gäster till robins. åt lite kaka och paj och sånt, var även en sväng till baarin. kollade på melodifestivalen, eller iallafall slutet. gick och la oss rätt så tidigt.

på söndagen - Alla hjärtans dag - tog vi det mest lugnt, på eftermiddagen åkte vi hem till mej och hoppsan hejsan där stod det ett stort tv i vardagsrummet. mamma & pappa hade äntligen varit och köpt ett nytt tv som vi pratat om i flera år! så nu fick jag på samma gång ett eget tv till rummet också.. toppen! och trådlöst internet har de också fixat till mitt rum. innan sträckte det sig endast till köket och vardagsrummet eftersom att det egentligen var satt i kontoret. men nu har jag det även i mitt rum :) gav min present till robin sen och mitt kort, kan visa bild senare (är på mammas dator så har inte mina bilder här). på kvällen var jag, hannah & robin på bio. och innan det kollade robin mest på tv och vilade medan jag pluggade..

idag hade vi modersmålsprov, gick inte så bra. efter skolan hade jag första teorilektionen i bilskolan. så nu börjar det. får kanske börja övningsköra redan nästa vecka :) skojjit. har biologi prov imorgon. har pluggat nåra timmar ikväll men kan inte så mycket, fan. det är ju så svååårt. men nu ska jag iallafall krypa ner under täcket, börjar göra ont i ögonen av datan. suttit här lite för länge. gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback