varm choklad är alltid gott när man har kallt

efter skidningen kollade vi på salatut elämät hemma hos mej och sen var vi på en kaakao till abc där vi även träffade på Michael. sen kom jag plötsligt på att jag inte gjort modersmåls uppgiften som ska vara inlämnad klockan 11 ikväll. så då var det bara att snabbt åka hem, be mamma om lite hjälp och börja på. nu är den iallafall klar & ivägskickad! skönt att ha det undan, det var nämligen sista uppgiften för denhär kursen. nu måste jag bara börja koncentrera mej på religionsuppfiterna istället. de är jag en aning lata med, måste skärpa mej. nu ska jag bara ta en dusch och äta något (min mage kurrrrrar) innan jag ska sova.. juste måste läsa lite på finska orden också, hade ju helt glömt bort.

mni kanske har märkt att mitt minne är väldigt bra! hmm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det där modersmål frivilligt?

2010-02-04 @ 09:41:04
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Henrica

ja, alltså den kursen jag går på nätet just nu är frivillig. man kan säga att det är en extra modersmåls kurs :)

2010-02-04 @ 14:46:54
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback