05 januari 2010

hejhej. idag har jag varit liite för lat för uppdatera bloggen och att överhuvudtaget va på datan. har gjort en hel del idag, eller ja inte så jätte mycket men iallafall mera än vad jag brukar :) på dan, lite över 12, åkte jag & marielle till Lappfjärd för att skrinna. har inte skrinnat frivilligt typ sedan lågstadiet.. (precis som med skidningen) men det var faktist riktit roligt, förutom att mina fötter värkte som fan, blä. vi skrinnade ca en timme. efteråt kollade jag en stund på tv och så åt vi mat. en stund senare sökte vi fram våra sparkstöttingar och sparkade iväg en bit med dem, hehe. det har jag inte heller gjort på evigheter.. men rätt så kul var det också. roligt att göra lite grejjer som man inte gillat förut och inte gjort på länge. efter den turen var jag väldigt slöö och trött så jag kollade på några avsnitt av pippi, alltid lika bra! :D vid halv 8 tiden åkte jag, jenna, marielle & teemu till bötombergen för att pulka lite. det var riktit roligt! kvällen avslutades med en stund på abc med jenna & hannah :)

har en massa bilder som jag tänkt visa men inte haft liksom ork att ladda upp, tänkte även gå igenom det gågna året och visa en bild från varje månad... får se nån dag då jag har tråkigt så kanske jag tar tag i saken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback