11 januari

hejhej! vacker väder idag igen, oj vad det är fint och härligt med vinter :) började skolan senare idag, 11:40. hade vår nya modersmåls vikarie för första gången idag också. hon ska bara va en period - som tur är. redan de första minuterna av lektionen var jag irriterad på henne. efter skolan åt jag lite och sen direkt iväg till bötombergen med mamma. vi skidade ca. 8 km och när jag kom hem kollade jag lite friends och sen gick jag i bastun. nu känns det riktit bra! måste ju passa på att skida nu när det är så härligt väder :) nu sitter jag och väntar på att salatut elämät - som börjar igen efter julledigt - ska börja. sen måste jag plugga och dessutom leta reda på mitt busskort - var fan kan det va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback