16 januari

hejhej!
i torsdags bestämde jag mej sist och slutligen för att åka iväg till heden. så jag åkte dit vid 9 för att sova över, när jag kom dit var det mörkt i hela huset. funderade om de hade gått och lagt sej eller, men det var visst strömavbrott. gick och la mej kanske lite över 10 tiden.
steg upp igår vid 5 tiden på morgonen, vi gjorde oss klara och vid 6 åkte vi iväg mot dragsvik. kom fram vid 11 tiden och hämtade robin :))) OHI ON! sen åkte vi hemåt igen, haha. var och åt i hesburger och stannade även i björneborg där vi var inne till citymarket & hongkong. jag, andreas & robin var inne på alko då robin skulle handla, och vid kassan säger hon i kassan att till och med jag måste visa ID. vafan? så vi gick därifrån medans robin gick in igen och gick till en annan kassa. sjuukt.
kom hem närmare 7 tiden. michael, johan & basse kom över, lyssnade på musik & drack. senare gick michael hem och vi andra åkte en sväng till stan med andreas som schaufför. var via abc och åt till grillen och sen åkte vi hemåt igen.
idag steg vi upp först vid 1 tiden. åt vid halv 4 hos robins farmor och farfar och sen åkte vi hem till mej. ikväll bjuder janica & jonas på fin examensmiddag! gott :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback