17 januari

hejhej!
igår, som sagt, fick vi gäster. janica & jonas bjöd på 3 rätters middag. tog lite bilder, men glömde såklart att ta på efterrätten. men kanske laddar upp dom imorgon :) gick och la oss rätt så tidigt, kanske halv 1.. var så himla trötta! idag steg jag upp vid 9 eftersom att jag började jobba 10, så robin sjussade mej till jobbet och åkte på samma gång hem. jobbade till 5.
sen låg jag nån timme på sängen och läste, kollade lite tv och vid 8 hämtade jenna upp mej så hämtade vi hannah och så for vi till alibaba. jenna skulle nämligen ha pizza. och jag åt upp kanterna, hihi.
ska strax krypa ner under täcket och läsa. har ca. 40 sidor kvar att läsa i min engelska bok. ska skriva bokrecension imoron i skolan så jag måååste läsa ut den ikväll. har iallafall sovmorgon imorgon, så det är skönt :)
nej nu är det läsdax! gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback