20 januari

inga bilder idag heller. kameran, den glömde jag i jennas bil.

igår kväll var robin hos mej ♥ vi var till bötombergen och skidade
och sen åkte vi hem till mej. var i bastun en stund och sen kollade
vi robinsson som vi spelade in i lördas. robin grattade mej på min
namnsdag (igår) och det hade jag ingen aning om att det var!!!
såå, jag berättade för mamma & pappa. och fick senare på
kvällen två skraplotter. och gissa om jag van? JOOO. en riktigt
passlig summa så att säga. 100 € sådär bara säger man inte
nej till! bra namnsdagspresente eller vadå?
av robin fick jag en lite jättesöt nalle med ett hjärta i handen :)

idag hade jag skola som vanligt. efter skolan kollade jag lite
tv, började på en uppsats och försökte plugga lite finska ord.
vid 6 tiden åkte jag & jenna till bötombergen och skidade.
sen kollade vi salatut elämät hemma hos mej. efter det har
jag skrivit uppsats, lämnat in den, pluggat lite och suttit här.

sovmorgon imorgon, gud vad skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback