2010

hoppsan, har inte hunnit uppdatera sedan i tisdags! lite sent ute men tänkte iallafall önska alla ett riktit GOTT NYTT ÅR 2010!
mitt år har iallafall fått en riktit bra start och nyårsaftonen var också riktit toppen! tyvärr orkar jag inte bråka med min dator så inga bilder kommer upp ikväll, den är väldigt trög. vet inte vad som hänt den? den brukar va lite trög, men inte såhär trög!

Nyårsaftonen firades iallafall på villan. till en början med robin & michael, vi bastade och skrattade en hel del och hade kul, sen lite senare kom niklas, andreas, alexander och tommy. och ännu senare kom även linda, hannah, emma & bennet. kvällen i korthet: bastu, drinkar & annat, en massa dans, spel, raketer, champagne vid 12 slaget och en massa massa skratt! även bakisdagen, 1 januari, var kul. efter att vi städat upp och så i stugan var vi - jag, robin, michael, tommy och sofie - en sväng till abc och sen till alibaba på pizza där vi var de enda kunderna och hade en hel del ljud för oss.. sen åkte vi hem och såg på astrid lindgrens filmer som salktkråkan, emil i lönneberga och pippi långstrump.

orkar inte berätta så jätte mycket, har inte hänt så mycket speciellt. var nästan hela hälgen hos robin. igår på dan var jag på jobbet och på kvällen var jag, robin, andreas och niklas en sväng till michael eftersom att han fyller imorgon. gav honom en present, fick kaka, snackade och kollade robinsson.
idag har varit en slö söndag men ändå skönt att stiga upp och va rätt så pigg och absolut inte ha någon krabbis

ikväll åkte robin tillbax till dragsvik, men snart är det hela slut. sköööönt! :) ikväll ska jag bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback