26 januari

hejhej
gud kan inte förstå att man kan va såhär lat med att ladda upp några bilder från kamera. men men, så är det. har iofs inte varit så mycket vid datorn heller så det förklarar kanske en hel del. men så är det när man studerar, jobbar och har en hel massa andra saker att göra.
igår efter skolan skulle jag sitta hemma och plugga till finska prov. men istället åkte jag till robin vid 4 tiden. men tror faktist att jag läste mycket mera till provet där än vad jag hade gjort här hemma. läser jag här hemma blir jag bara trött och slö och vill sova, eller kollar tv istället. eller så kommer jag på en massa saker jag måste göra. men hos robin gick det bra att läsa :) kom hem imorse när hans mamma skulle till jobbet, gjorde mej klar och åkte till skolan lite över 9. började 9:35. endast två lektioner idag - hisoria & finska. och halva historia timmen var jag på hälsoundersökning.
slutade 11:10. pluggade till finska prov när jag kom hem. sen satt jag vid datan & kollade lite tv (extreme home makeover). halv 7 var det fotokurs och efter det har jag bara kollat tv och suttit här. är väldigt trött så funderar på att snart sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback