27 januari

hejsan hoppsan!
idag hade vi en väldigt kort skoldag. började 9:35 med historia. efteråt hade de andra tyska så jag hade håltimme och då satt jag och försökte plugga in det sista till finska provet, gick dock inte så bra. sen var det mat. efter maten skrev vi finska prov. jag, linda & madde var tillräckligt snabba för att hinna åka hem med halv 1:ans buss, skönt att komma hem tidigt :) och provet gick vel helt bra skulle jag tro (hoppas ja).
egentligen borde jag göra en hel del idag.. men har liksom ingen ork eller lust. vill bara slöa. jag vill åka och skida, men de är allt för kallt ute och blåser allt för mycket. borde städa mitt rum eftersom att det ser ut som ett bombnedslag + att jag fortfarande inte städat bort julen, hehehe.
sen har jag även en massa jag borde läsa i, som t.ex. biologi, religion, historia och sånt för att komma ikapp - smarta jag läser ju nästan aldrig läxorna och sedan blir det så mycket att lära sig nåra dar innan provet. måste ändra på detta!
sen skulle jag också vilja träffa robin idag, måste se hur det blir :) men om inte idag, så imorgon!

dagens outfit har jag idag också, men bilden blev lite konstig eftersom att jag inte torkat av min spegel på länge - såå den var en aning dammig.
men hade iallafall korta jeans short med strumbyxor, svarta hängslor och vit blommig blus (fick av robin till julklapp) med svart kofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback