28 januari

tjena tjena
idag började jag skolan först vid halv 11, så det var skönt.
fick sova extra länge med mitt sköna nya täcke ;) hade
biologi, finska & balövningar idag. efter skolan åkte jag
hem som vanligt med bussen, åt jättegod kycklingsoppa
då jag kom hem och sen började jag klippa och klistra
lite med englands foton. lite över 6 kom jenna hit och
jag, hon & syrran spelade När och fjärran, gissa vem som
van? jo jaaag. suger annars på det spelet, men jag hade
väl bara tur ikväll! efteråt kollade vi robinson.

nu ska jag bara tvätta ansiktet & borsta tänderna, sen
krypa ner under täcket. imorgon har jag endast en lektion
(studiehandledning) innan halv 12, och då bär det av till
Helsingfors för att se Play Me! hoppas den är bra...

GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback