4 januari 2010


hej! idag steg jag upp vid 11, tänkte stiga upp redan vid 9-10 tiden men försov mej lite. kollade lite tv och åt frukost och sen åkte jag & mamma till Vonne´s för att se på balklänningar. hittade en riktit fin svart klänning med lite glänsande plajetter på och så, inte sådär jätte speciell men det är bara bra för att kunna använda den flera gånger. men den var riktit fin :) köpte den inte ännu, men vi la undan den och ska dit igen på torsdag eftersom att axelbanden behöver sys lite. men jag blev iallafall riktit nöjd :)
efteråt åkte vi hem, bytte om och åkte iväg till bötombergen för att skida. detta trodde jag aldrig om mej själv, har alltid hatat att skida men började plötsligt fundera på att pröva på den en gång (utan att bli tvingad att skida i skolan) och det var riktit skönt. skidade ca. 5 km. det snöade lite så det kom i ögonen men annars var det riktit bra :) ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske försöka skicka iväg bilder för framkallning och försöka göra några uppgifter. tror jag drar igång med uppgifterna till modersmålskursen direkt medans jag väntar på mat så jag får det gjort någongång!

om jag får tråkigt senare kanske jag försökar kämpa emot min tröga dator och ladda upp lite bilder :) ska försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback